A mai korban, ahol az online marketing stratégia kulcsfontosságú, a szövegírás alapvető eleme a sikernek. Legyen szó rövid termékleírásról vagy hosszabb, 1000 szavas blogbejegyzésről, minden szövegünknek egy célja van: inspirálni az olvasót arra, hogy azt gondolja és cselekedje, amit mi szeretnénk.
Röviden: egy jól strukturált és átgondolt marketing szöveg elengedhetetlen a márkaépítéshez és a meglévő vagy leendő ügyfelekkel, vásárlókkal való kapcsolattartásban.
De pontosan miben is tudok neked segíteni?
BLOG BEJEGYZÉS
Organikus elérési stratégia lényeges eleme ez. Ebben az esetben nem a közvetlenül értékesítés a cél, hanem az, hogy értékes és minőségi tartalmak révén elérjük a célközönség elköteleződését és érdeklődését vállalkozásunk iránt.
TERMÉKLEÍRÁS
Egy webáruház számára az organikus elérésben nagyban hozzájárulhat, ha a termékleírások gondosan és hatékonyan vannak megfogalmazva. Ezenkívül fontos szempont a potenciális vásárlók meggyőzése a vásárlás mellett, ami szintén figyelembe veendő egy termékleírás készítésekor.
WEBOLDAL SEO
A weboldalad vállalkozásod online névjegykártyája. Informatív és könnyen érthető tartalom fontos keresőoptimalizálás szempontjából és annak érdekében, hogy a látogatókból potenciális ügyfelek legyenek.
SOCIAL MÉDIA HIRDETÉSEK
A hirdetések szöveges tartalma kiemelten fontos, mivel ezek biztosan eljutnak az emberekhez, ellentétben a hagyományos bejegyzésekkel. Ezért érdemes különös figyelmet fordítani a fizetett hirdetéseid szövegére.
HÍRLEVÉL
2024-ben is még mindig az egyik leghatékonyabb marketing eszköz! Az eredményesen konvertáló hírlevelek sikerének kulcsa az értékes információkban, a figyelemfelkeltő tárgymezőben és a személyre szabott tartalomban rejlik.
EGYÉB MARKETING
A megemlített szövegírás típusokon túl természetesen más területeken is tudok segítséget nyújtani, legyen szó online vagy offline marketingről.
Hogyan dolgozom és miért fontos ez egyáltalán?
A technológia iránti szeretetem és érdeklődésem miatt mindig keresem az új lehetőségeket, hogy hatékonyabban dolgozhassak és amikor csak lehetőségem adódik új eszközök és technikák kipróbálására munkám során, mindig igyekszem azokat azonnal bevetni. Ezért használok már több mint egy éve mesterséges intelligenciát (AI) a szövegíráshoz és más feladatokhoz is. Megsúgom, hogy ezzel nem vagyok egyedül csak sokan még nem hajlandóak ezt elismerni.
Fontos megjegyezni, hogy az AI nem helyettesít engem, hanem velem együtt dolgozik. Lehet, hogy meglepő, amit most mondok, de például a gyári takarítógépekhez kapcsolódó kiegészítők nem tartoznak az érdeklődési körömbe, de ettől függetlenül ezeknek a termékeknek is el kell készíteni a termékleírásukat. Ilyen esetekben az AI segít nekem. Például add nekem egy vázlatot, elvégzi a kutató munkát a termékről és így akár 50%-kal felgyorsítja a szövegírási folyamatot.
Szövegírás árak 2024-ben
Mindig személyre szabottan, gyorsan és precízen készítem el ajánlataimat. Bár szeretnél itt most konkrét árakat látni a szövegírással kapcsolatban, sajnos a dolog nem ennyire egyszerű. Az árazásom az időre alapul, amit az adott projektre fordítok. A minőség a mennyiség előtt áll számomra. Mindig a téma ismeretében adok árajánlatot.
Egy légkondi szervíz SEO cikk, egy webshop tartalmának megtervezése, egy egyedi IT megoldás vagy egy orvosi téma nem igényel azonos mennyiségű munkát. Konkurencia- és kulcsszókutatás, a keresési szándék megértése, a célcsoport stílusának figyelembe vétele – mindez elengedhetetlen része a marketing munkánknak.
Annyi szöveget írok, amennyi hatékony. Ha két frappáns sor kell, akkor annyit, ha egy több oldalas blogcikk szükséges valami eladásához, akkor annyit fogalmazok meg. Egy kis szakmai titok: Igazán jó rövid szöveget írni gyakran nehezebb, mint hosszabbakat.
Érdemes-e a szövegírást másra bízni?
Miért is fizetnél valami olyanért, amit talán te is eltudnál végezni, hiszen te jobban értesz ahhoz, amit csinálsz és ezzel nem is tudok vitatkozni, de a szövegíráshoz a jó kommunikációhoz viszont én értek jobban és éppen ezért közös munkával rövidebb idő alatt lesz lehetőséged sikereket elérni az online felületeken.
A magyar vállalkozók lassan alkalmazkodnak a digitális világ változásaihoz. Végre kezd elterjedni, hogy egy weboldal és Google Business fiók alapvetőnek számít egy vállalkozás számára, azonban a jelenlegi kihívás az online jelenlét minősége. Egy ingyenes, kevéssé professzionális weboldal, mint például az encegem.ittnemfizetekhonlapert.hu, és egy üres nem használt Google Business fiók nemcsak, hogy nem segíti, de akár árthat is a vállalkozásnak. Képzelj el egy utcát, ahol két hasonló bolt található: az egyik rendezett, tiszta, tele termékekkel, míg a másik koszos, lehangoló, és csak néhány elszórt termék van a polcokon. Szerinted hol fog vásárolni a fogyasztó?
Semmi más dolgod nincs csak eldönteni, hogy piszkos, rendezetlen vagy tiszta és rendezett boltot szeretnél? Én csak az egyikben tudok neked segíteni!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.